Tuesday, November 1, 2011

BENGONG!!!!

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
gler BENGANG aku hari ni..
mungkin aku akn mngeluarkan kata2 yg agak kurang ajar jgk ni!!!
hari ni form4 ada terlibat dgn aktiviti lpas pperiksaan akhir tahun..
dan yg ‘best’nye aku kne paksa dgn cikgu Puteri msok plawanan BOLA TAMPAR!
bola tamper beb! (mmg hncur aku main)
gler sakit tngan…(kulit aku yg gelap ni pn bolh nmpak merah!)
dh la plawanan 2 ktorg main kt dpan SEMUA bdak form3!
mlu gler!!!!mmg truk ktorg main a.k.a x reti main pn..
nme pn kne PAKSA kn??? so main blasah je la..hehehe
mse aku serve bola 2 boleh plak tkeluar dri gelanggang la pas2 ada yg senget la..(nmpak bebnor
 aku x reti main!)
wlaupun klah dgn kmpulan lg 1,kumpulan aku tetap dapat hadiah!!!
sbb ada dua kumpulan je yg msok..klah ke mnang akan dpat 
hadiah jgk..(ini salah 1 fktor aku msok di samping kne paksa dgn cikgu..hahahaha)

tp bukan sebab 2 aku BENGANG..
lpas plawanan BOLA TAMPAR 2 
mmg penat! (padahal brdiri ala2 tiang a.k.a jadi model je
 di bwah matahari yg terik 2..mne x nye,bola dtg aku elak! hehehe)
lpas pnat brdiri ala2 model di bwh matahari,aku brsama kinah,hani dan huda lepak2 kt pondok..
TBE2 dngar bunyi loceng x brhenti berbunyi..(selalunya ada LATIHAN kbakaran klo mcm ni)
tp seingat aku latihan kbakarn 2 stahun sekali je..tahun ni dh buat bberapa bulan yg lpas..
x kn ada latihan kbakaran lg kot! (over la plak nk buat byk kali)
tbe2 ktorg nmpak asap kt atas tndas lelaki..(x de la byk sgt asap 2 tp boleh than la)
mse 2 dgr suara cikgu Majidah sruh smua murid bkumpul kt dataran..lpas 2 nmpak dua knderaaan bomba dtg..(slalunya klo LATIHAN kbakaran 1 je!)
bingung aku mse 2 memikirkan ini ‘COBAAN’ @ ‘BETUL2’

rpenya BETUL sekolah aku ada KEBAKARAN! (excited sbb 1st time tjadi kbakaran btol2 kt skolah,hahahaha)
yg BENGANG 2,kne dok kt dataran bramai-rmai..(ya allah,tuhan je la tahu btapa panasnya dok kt situ..mmg mcm2 aku mnyumpah org yg buat kbakaran 2!)
last2 cikgu sruh murid yg pkai BAJU SKOLAH je msok dewan! (lg ‘panas’ la aku mse 2 ,mklum la aku kn pkai BAJU SUKAN)
ingt kn cikgu nk buat spotcheck! (mse 2 dh klam kbut sbb aku bwk phone)
lpas bberapa mnit,murid yg pkai BJU SUKAN akhrnya dbnarkan msok dewan jgk..(alhamdulillah! msok dewan trus cari tmpat strategik utk dduk iaitu di bwah kipas! hehehe)
mse 2 prut dh meraung2 gara2 kbakaran 2 ,form 4 & 5 rhat lmbat!
dlm dewan cikgu mmbebel ! ktorg x dbnarkn kluar dri dewan..
aku dgn kinah nk tkar bju skolah pn x blh..(pkol 1.30 ktorg ada aktviti kt ARKIB NEGARA)
dlm pkol 12 lbih,bdak pkai BAJU SKOLAH boleh blik kelas!
MEMANG BAGUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
terperap lg aku kt dalam dewan 2 (sbor je la)
pas2 ckgu sruh ktorg kluar dewan sorg demi sorg..(mmg sah ada spotcheck)
mmg kelam kbut aku dgn hani! (org brsalah la ktakan sbb bwk phone tp bkan ktorg je,rmai lg yg bwk phone)
aku lg hebat siap bwk KRIM MUKA lg! (hari ini je aku bwk sbb nk g ARKIB NEGARA nnti,x sempat balik rumah…)
mmg gler cuak!!! (sekali lg aku mnyumpah seranah org yg mnyebabkan kbakaran ni!)
DISEBABKAN KAU SORG ,SMUA JADI MANGSA!!!!
MMG STUPID (aku x ckap dia b..d..h ye) BTOL LA BDAK BENGONG NI!!!
MEMANG AKU RASA NAK BG PNAMPAR JE KAT BUDAK BENGONG (mcm aku berani je! ,ckap berani la..hehehe)
tbe2 ckgu ckap pompuan bolh blik klas kcuali kelas 2T (ni la klas yg
tlibat dgn kbakaran 2)
SYUKURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

p/s :dgr cite,diorg gne petrol ! kerusi dan beg yg tbakar kt klas 2T  (ya allah,mcm x pcaya je plajar skolah aku yg buat smua ni..) aku nmpak dua buah kreta polis dtg td..ni dah jadi kes polis! mmg spe yg buat bnda ni x kn tlepas..dh la dia mnyusah kn smua org!!! smua aktiviti aku tergendala disebabkan dia yg BENGONG 

No comments:

Post a Comment