Monday, June 6, 2011

Hang out!

akhrnya dapat jugak tengok cite NUR KASIH THE MOVIE..
cite 2 best jugak..
tapi aku x la nangis sangat,nangis ckit je dalam pawagam 2..
x boleh nk feel mse tgk cite 2..
HANIFAH pnye keje la ni..
boleh plak dia gelak mse tengok cite 2..
dah x btol kot minah ni..
ini gara-gara BETO KUSYAIRI la ni..
BETO 2 plakon pujaan HANI..
aku pun minat jgk dgn si BETO 2 tp x de la sampai macam dia 2..
tbe2 mse tgk cite 2 ada babak yg BETO jdi IMAM/USTAZ..
n then boleh plak dia gelak..
Hanifah mmg ske gelak klo tengok org yg dia ske/minat..
pelik2..huhuhuhuhuhu

ni la BETO KUSYAIRI Hanifah 2 a.k.a laki org..
ye,BETO ni dah kahwin..
isteri dia pn cute jugak..
dia kahwin tahun 2008..
dah lme kan???so sweet!
ni antara gmbar BETO dengan wife dia..:)


 p/s:jauh btol tajuk sbnar yg aku nk cite dgn tjuk yg aku cite ni..hehehehe..
aku nk cite psal aku kluar dgn FAZ & HANI tgk cite NUR KASIH
THE MOVIE ,tbe2 msok cite psal BETO KUSYAIRI..hehehehe

No comments:

Post a Comment