Saturday, December 10, 2011

ALAHAI,MALANGNYA NASIB..


memang malang!!! nk tengok OMBAK RINDU..
kelmarin keluar dgn Hani tp tiket dh SOLD OUT!!!!
aku datang  AWAL 2 JAM 30 MINIT sebelum tygn bermula tp tetap x dapat tiket..
sedihnye……
ada yg pukul 4.30 PETANG je..dh la cite 2 DUA JAM 5 MINIT (x termasuk iklan mse prmulaan filem lg)..
so agak2nya pukul berapa aku balik??? sah2 maghrib bru nak balik..
walaupun balik naik teksi tp mesti mak aku marah punya sebab dah maghrib baru nak balik..so dengan berat hati aku terpaksa ‘melepaskan’ FILEM OMBAK RINDU semalam.. L


rancang nak tengok dua filem ..last2 dapat tengok satu je..Hani 2 la beria sangat nak tengok filem AKU BUKAN TOMBOY..kakak dia kata best..cite ni ok la jugak..banyak jugak part kelakar! terubat la jugak walaupun x dapat tengok filem OMBAK RINDU..huhuhuhu..
tp yang kelakarnya kat sebelah aku dgn hani dua2 pasangan couple..
aku dgn hani pn couple jgk  sbb ktorg kluar bdua je..hehehehe..
mula2 tu tergelak jgk aku sbb ktorg ‘diapit’ psangan couple..tp apapun filem AKU BUKAN TOMBOY terbaikkkk walaupun endingnya agak tergantung ye..


tp klo aku jadi SCHA AL YAHYA pn aku confuse nk plih antara SHAHEIZY SAM @ SYAMSUL YUSOF..dua2 baik dalam cite 2..huhuhuhu

p/s :esk utk kli KEDUA nk prgi panggung wyang tgk OMBAK RINDU 
tp enth ksampaian ke tdak hajat aku ni..huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment