Friday, December 2, 2011

OMBAK RINDU




Filem yg diadaptasi dari novel OMBAK RINDU..
novel Ombak Rindu???
sebelum ni x pernah dgr novel ni pun..
ramai org cakap novel ni best..



mula2 tu rasa biasa je..
tp ble tau AARON AZIZ a.k.a SETH TAN (NOR ELENA) blakon tbe2 interested plak..
LISA SURIHANI pn berlakon jgk.. J
tp LISA berlakon watk jahat..aku ada tgk jgk sedutan filem ni,mmg nmpak LISA ni ‘jahat’ btol dalam filem 2..LISA pelakon yg sgt berbakat..watak baik @ jahat dua2 dia boleh bwk dgn baik..

hari tu jalan2 kt Giant mpak novel OMBAK RINDU kt MPH..
aku x la beli nvel 2 tp sempat jgk la baca synopsis cite 2..
boleh tahan la..(baca synopsis je la katakan)
bila bukak fanpage filem OMBAK RINDU kt fb lg la bertambah minat aku dgn filem ni..
ramai org kata x sabar nk tengok filem ni..(asyk dgr org cakap je aku ni..)
insya-allah 7/12 ni aku gi tengok filem ni..
Hanifah 2 pn dok minat dgn cite ni..
dia siap beli novel OMBAK RINDU lg 2!
dia kata dia nak tau mcm mne jalan cerita sebelum tengok filem ni..
yg kesiannya 2 dia sorg je (tmasuk aku) belum baca novel ni..
kakak2 dia smua dah baca DULU..
mksudnya novel ni dh lama sbb 2 la aku x pernah dgr pasal novel ni..
alang2 Hanifah 2 dah beli novel OMBAK RINDU tu boleh la aku tumpang sekaki..
nnti dia bagi aku pinjam novel dia 2..tp dia bg mse ktorg kluar nk tengok wayang nnti..
mksudnya aku tgk FILEM OMBAK RINDU dlu baru bce NOVEL OMBAK RINDU..
org lain dh bce novel dulu baru tengok filem tp aku ni terbalik plak..
x pe la,jnji dpt tengok dan baca OMBAK RINDU..huhuhu

No comments:

Post a Comment