Welcome To My Blog...

Sunday, January 1, 2012

KEMBALI KE SEKOLAH!!!



x sabarnya!!!!nak sekolah balik…hehehe..rindu sekolah sangat2..
tp klo sekolah sibuk sgt nak cuti panjang2..
itulah aku…
rindu aku nak bngun pagi2 siap pergi sekolah dan gosok baju sekolah dlm 
keadaan separuh sedar (lepas bngun tdo trus gosok bju,hehehe)..
pejam celik pejam celik dah FORM 5 aku..aku dah jadi SENIOR!
x sangka tahun ni SPM..seriously aku x ready apa2 utk SPM ni..
aku x rasa pn yg aku ambik SPM tahun depan tahun depan..huhuhu
cuti ni x pegang buku pun (pegang bku pun sebab nk balut je)
aku cme baca buku INTERLOK (separuh je!)
terus x de semangat nk baca lepas dapat tahu tahun depan buku tu ditukar dgn buku lain pulak..haiya!nasib baik x beli buku rujukan lg..
klo x sia-sia je beli ,bukan guna pun!
tp memang ‘slow’ gler aku baca buku INTERLOK 2..
maklum la,bru start baca dh menguap berkali-kali!
tp klo baca novel OMBAK RINDU yg aku pnjam dri Hanifah 2 cuma ambik 1 HARI je dah khatam!
minggu depan dah start sekolah..best2..
tp gembira sminggu je la kot..lepas 2 mesti tension pnye!
mesti berlambak homework kena buat..
lagi2 tahun ni SPM ,mesti kne ‘push’ dgn cikgu!
tahun ni tahun paling penting dalam hidup..
kena serius belajar,x boleh main2 dah..

p/s : happy new year!!!moga tahun ni lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya..

No comments:

Post a Comment