Welcome To My Blog...

Wednesday, January 18, 2012

CIKGU OH CIKGU!

Semalam ada cikgu LELAKI baru kt sekolah.. baru kt perhimpunan 
rmai dh pandang2 dia especially perempuan la kn..mne x nye,cikgu tu muda + kacak..hahahaha..
tiba2,masa BM smalam cikgu 2 masuk klas kitorang.. 
perempuan smua tersenyum-senyum la..Naja la yg paling excited..
mklum la,dia dok kt depan meja cikgu..
tp bila tengok muka cikgu 2 ,aku teringat kt USTAZ FAKHRUL RAZI..
dh lama x jumpa ustaz..
enth ustaz mengajar lg ke x kt SEKOLAH RENDAH AGAMA AL-ISLAHIYAH KEM GENTING KLANG 2..
sbnrnya aku dh lupa nme2 ustaz dan ustzah yg mengajar aku kt sekolah agama dulu..
dh hampir 5 tahun tinggalkn sekolah agama 2..
dan sampai sekarng aku tak ambik SIJIL UPSRA lg..hehehehe..
boleh ambk lg ke skrg ni???SIJIL UPSRA TAHUN 2007! J

aku cuma ingat nma guru kelas aku masa darjah 6 dan ustaz Fakhrul Razi..
bkan apa,nama ustaz ni sama dgn nama abg sepupu aku so smpai skrg dok ingt lg nama ustaz 2..
lgpun ada 1 pesanan yg dia cakap kat murid2 perempuan darjah 6 masa hari terakhir kitorg kat sekolah 2..
dia cakap ‘KALAU USTAZ NMPAK KAMU X PAKAI TUDUNG KT LUAR ,SIAP!’ ..tp jgn salah anggap plak,bukan sebab ni aku pakai tudung..semata-mata sebab takut dgn ustaz! 
NO NO NO,aku pkai sbb 2 mmg tnggungjwb aku sbagai perempuan islam dan mmg 2 perkara wajib..
Cuma rasa cute plak pesanan ustaz ni..huhuhuhu..
walaupun ada nama ustaz dan ustazah yg aku dah lupa namanya tp muka2 diorg semua aku ingt lg.. J

No comments:

Post a Comment