Welcome To My Blog...

Sunday, May 1, 2011

kata-kata yg sweet..

p/s: kata-kata yg sweet and aku ske sgt dgn kata2 ni..
aku REMBAT dari nvel2 yg aku baca..
huhuhuhu

“Kalau Hawa diciptakan dari tulang rusuk kiri Nabi Adam, bagi saya, awaklah tulang rusuk kiri saya yang hilang tu.. Awaklah orangnya..”

“Jangan menangis sayang.. Air mata sayang tu membuatkan dada abang jadi ngilu.. Rasa perit yang sayang sendiri tak pernah rasakan.”

“Gurau…?? semua gurauan…?? Good joke, thanks for everything, you teach me how to love along with the pain also”

“Selama ini aku terfikir ke mana arah tuju hidupku, setelah berjumpa dengan dia, dialah destinasiku yang selama ini aku nantikan. Kehadirannya dalam hidupku adalah satu anugerah yang terindah yang tidak pernah aku ketahui. Kalaulah dia tahu yang hati ini telah jatuh cinta kepadanya sejak dia mendakapku pada malam itu. Aku tahu sama ada dia dapat menerima cintaku, but still I’m waiting for an answer, aku takkan menunggu

" I’ll promise you heaven. Syurga Allah yang abadi"

“Okay, okay, now tell me, love me or hate me?”
“Yes, very sure, I H.A.T.E you, Happy to see you, Always love you, Terribly miss you, Everyday remember you”

“Shhh…jangan nangis, Aman tak tinggalkan Ara, Aman just turun belikan Ara lunch, don’t cry. Listen here, I’m not Iz, I’ll never let you go, Aman dah lepaskan Ara sekali but not this time, you’re mine. Remember that. I H.A.T.E you”

kau bukan lelaki yang pertama dalam hidupku, tetapi kaulah yang terakhir tiada lagi selepasmu. Aku menyayangimu seadanya, terima kasih telah merawat luka di hatiku dan mengisinya dengan pelangi cintamu yang tak pernah pudar warnanya.

cintaku padamu takkan padam walaupun jasad terpisah dari nyawa. Kaulah wanita pertama yang telah menghuni hatiku ini, akan aku membawamu menuju ke syurga Illahi yang abadi. Aku akan melindungimu dari segala kelukaan, take all my love, and give me all your pain, jadilah permaisuri hatiku selamanya.

“Makcik Munah jual kerepek, jangan nak merepek!”
“Makcik Munah jual kain pelekat, awak dah terpikat!”
“Makcik Munah jual santan, jangan nak perasan!”
“Makcik Munah jual cawan, awak dah berkenan.”
“Eeiii… makcik Munah jual cebok, jangan nak sibuk!”
“Makcik Munah dah tak jual, jangan jual mahal…”

Kalau awak nak compare tingginya menara Eiffel tu dengan cinta saya, tinggi lagi cinta saya!

Aku tidak menyangka lelaki yang bakal bertakhta di hati aku adalah Eiffel! Aku suka dia yang gila-gila.. aku suka dia yang suka menyakitkan hati aku, tapi aku tak sangka pula, dia suka menyakitkan hati aku sebab dia suka pada aku.

No comments:

Post a Comment