Friday, June 10, 2011

I'M IN LOVE!

yes,i'm in love!!!
semalam jntung ni berdegup kencang tengok dia..hehehehe
nk tau spe jntung hati aku 2???
jeng,jeng,jeng


ni la dia orangnye!!!!

Profile

Name: George Hu / 胡宇崴 / Hu Yu Wei
Birthdate: 1982-07-24
Birthplace: New York, USA
Height: 180cm
Weight: 70kg
Blood type: B

ini gara-gara I,MY BROTHER TAIWAN DRAMA..
mula2 tgk dia dalam cite ni aku x rasa apa2 tp makin hari nampak dia ni makin hensem pulak!!
dah la hensem,caring ,memahami plak 2!!!
adoyai,mne la aku x jtuh cinta dgn dia ni..

episod smalam sedih,watak perempun dalam cite 2 cancelkan pertunangan dia 
dgn DENNIS(GEORGE HU) sebab pompuan 2 cintakan lelaki lain..pompuan 2 cancelkan mse hari pertunangan plak 2!!
tp dgn MACHONYA dia maafkan pompuan 2!!!
alahai,sweetnye dia ni!!
kalau boleh ,aku nk je ganti tmpat pompuan 2 untuk bertunang dgn dia ni..(syu mle mnggatal,hehehehe)
aku ingt lg ayat yg dia cakap kt pompuan 2,ayat dia mcm ni,(aku translate kan dlm BM sbb cite ni kan cite Taiwan..)
'saya masih sukakan awak,siapapun pilihan awak,saya akan menghormatinya'

OMG!!!so sweet! dia seorg yg sgt memahami..:)
bestnye dapat lelaki macam, ni..
lpas babak 2 la,aku rasa macam dah JATUH CENTA dgn DENNIS(GEORGE HU)
pompuan 2 x ptot wat macam ni..lelaki yg dia suka 2 PENAKUT!
Dia x berani cakap dia suka pompuan 2..
bak kata mak NORA ELENA(dah masuk cite NORA ELENA plak!,ish2)

'pilih la lelaki yang sayangkan kita lebih dari kita syangkan dia'

so pompuan 2 ptot plih DENNIS(GEORGE HU)  bukan lelaki 2..:(

No comments:

Post a Comment