Welcome To My Blog...

Sunday, June 12, 2011

TERENGGANU MENANG!!!


Terengganu?????
aku ada kaitan ke dgn Terengganu ni???
sebenarnya x de kaitan langsung! hahahaha
aku ni lahir kt KEDAH tp dibesarkan di KUALA LUMPUR..
so npe tbe2 skong Terengganu ni???

hari ni TERENGGANU VS KELANTAN..
KEDAH MEMANG X DE!!!
ish2,KECEWA banget sih!
tapi aku tetap bgi skongan kt TERENGGANU..
mle2 sje nk tgk,x nk sokong mne2 psukan pn..
tp tbe2 rse nk skong TERENGGANU plak..
mklum la,adik aku skong KELANTAN..
cian TERENGGANU x de org nk skong dia..(cewah,padahal ada nmpak pemain HENSEM kt 
pasukan TERENGGANU!!! hehehehe)
bukan 2 sje sebabnya,aku rasa pnyokong KELANTAN 2 macam KEREK semacam je..
yakin gler diorg mnang..
sebenarnya bukan nk ktuk KELANTAN tp aku just x ske dgn pnyokong2 KELANTAN 2..
diorg 2 byk timbulkan msalah sperti bakar mercun la,buang sampah..
dlu lgi la,siap BAKAR KERUSI KT STADIUM..ish2..
(sory ye pnyokong KELANTAN,jangan marah aku tau..)
tapi KELANTAN aku akui mmg HEBAT jugak..
tadi memang persaingan sengit sangat2 sampai aku dah letih x de spe jaringkan gol mse separuh mse pertama..dgn penuh kesabaran aku tgk perlawanan ni sebab dua2 hebat!!!

satu lagi aku nk komen(kalah pengulas sukan ni!)
aku tengok ramai penonton/penyokong kt stadium bukak baju dan yg pastinya lelaki la kn! (bukan aku sje tgk tau tp kamera yg rakam )
baik pnyokong KELANTAN @ TERENGGANU ,dua2 sme..
tau la aurat lelaki 2 dari pusat smpai lutut tp mcam x sopan bukak bju di khalayak rmai..
nk kata diorg nk tunjuk MUSCLE diorg ,rsenye x jgk sbb smua badan kurus kering je(JAHATNYE AKU!)
hehehehehehehe


 apapun KEDAH tetap dihati!!!
mge2 tahun depan KEDAH plak dapat masuk final..:)


SEKIAN,MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA!!!
PEACE NO WAR!!!
:-)

No comments:

Post a Comment