Welcome To My Blog...

Sunday, July 31, 2011

esok segalanya bermula...

ye,esok la hari nya aku mnjalankan tugas sebagai BENDAHARI PSS..
wlaupun dh dua mnggu jdi pngawas pss blik tp start kutip yurn pss blan 8..
org ptama yg jdi mngsa aku esok ialah 
my bestfriend trsyg iaitu anak Rosli a.k.a Fazlizah..hehehe
ske btol aku pnggil dia ank Rosli..dia plak pnggil aku anak Mat Rejab!
ye,ktorg ni mmg ank yg baik,ske mem'famouskan' bpak ktorg..
mklum la,anak Rosli ni byk duit!
x pcaya,check dompet dia..hahahaha

enth mcm mne la aku jdi bndahari pss ni..
rsenya klo bdak2 pss 2 x nk byar,apa aku nk buat ye???
aku kne fkir kan bnda ni dgn Huda a.k.a Naib Bendahari merangkap assistant aku..
ye la,x kn nk pksa diorg byar kot..mne la tau diorg mmg x de duit..
ksian diorg ..aku ni x de la kjam..
tp aku tgk bdak2 pss 2 smua mcm anak org KAYA je..
hehehehehehe

selain dri jdi BENDAHARI PSS ,aku ni pgang jwatan sbgai KETUA HARIAN HARI JUMAAT jgk..
mnggu lps buat ptama klinye rmai jgk yg dtg btgas hari jumaat..
klo x hari jumaat 2 ada 4 org je!
4 org tp keje nk buat pnye la blambak!
mmg aku dgn durar(assistant aku) mengamuk la jgk!
smua pmalas nk dtg btugas!
mmg nk kne diorg ni ..
nsib baik mnggu ni rmai dtg..
nk tau cite???
ada slah sorg bdak pss 2 ckap aku GARANG???
perghhhhh,mmg x syg mlut!
mne ada aku garang..tp marah2 skit 2 ada la..
tp klo diorg 2 dgr ckap,rjin & slalu dtg btgas x de sbb aku nk mrah..
Durar 2 lg grang!
asyk marah2 diorg..
kiranya aku ok skit la dri durar 2..
hehehehehehe

so kpd smua pengawas pss silalah get ready..
kluarkan smua duit2 anda...hehehehe
kak Syu dan kak Huda a.k.a ank angkt AH LONG akn mnemui anda..:)

No comments:

Post a Comment