Welcome To My Blog...

Friday, July 1, 2011

NOVEL LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU - SITI ROSMIZAH terbaikkkkkkkkkkk


dh lme x bkak blog kesygn aku ni..
busy sgt!
bkn busy bljr sgt pn tp busy bce nvel!
aku ada beli nvel baru!!!
novel LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU!!!
cite ni mmg superb!
best gler..
mmg menitis air mata aku..
spe yg x sdih ble bce nvel ni mmg x de PERASAAN..
mse part kelakar plak,mmg aku dh guling2 atas ktil dok gelak x brhenti..
hehehehehehe
aku beli buku ni pn sbb aku mmg minat2 gler2 dgn penulis nvel ni iai2 SITI ROSMIZAH!
Nvel dia smua best2..
dua nvel dia ANDAI ITU TAKDIRNYA & CINTA KAU DAN AKU pn aku dh bce dlu..
mmg TERBAIIIIIIKKKK
lg2 novel ANDAI ITU TKDIRNYA..mmg sdih gler nvel ni..byk jgk air mata aku jatuh gara2 nvel ni..
lpas ni aku nk bce nvel SITI ROSMIZAH yg ke 4 iai2 7 HARI MENCINTAIKU..
sbnrnya nvel LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU dh lme ada kt pasaran tp aku x smpat nk bli lg..
klo beli pn tkot x smpat bce!
lpas msok form4 ni mmg busy!!!
nvel LFAZKAN KALIMAH CINTAMU ni pn aku ambk mse 4 HARI baca..
apa2 pn mmg BEST nvel ni! :)

 SINOPSIS  NOVEL LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU..
Tengku Aqilah, seorang anak yang di sisih oleh bapa kandungnya sendiri. Kecetekan iman Tengku Hisham menyebabkan beliau menyalahkan anak bongsunya sebagai punca kematiaan isterinya. Selama 13 tahun Tengku Aqilah hidup di perantauan membina kehidupannya sendiri. Selepas tamat belajar Tengku Aqilah berhajat untuk kembali semula ke pangkuan keluarganya namun kepulangannya itu telah membuka tirai luka dalam hidupnya.

Tengku Natasha yang tidak pernah padam api dendam terhadap adiknya, telah menggunakan tiket sebagai anak kesayangan Tengku Hisham, memperlekehkan Tengku Aqilah dengan memberikan Tengku Aqilah jawatan sebagai seorang penyambut tetamu merangkap tea lady di Syarikat milik keluarga mereka. Demi untuk menagih kasih seorang bapa Tengku Aqilah akur jua.


Tengku Ryan Ameer, jejaka tampan kacukan Inggeris melayu itu begitu angkuh dan sombong, di tambah pula dengan kedudukan bapanya, Tengku Hashim sebagai pemegang syer terbesar diSyarikat Megah Holdings. Kehadiran Tengku Aqilah di Syarikat itu begitu menjengkelkannya, sehinggakan mereka tidak boleh langsung bertembung muka pasti perang mulut akan meletus. Tengku Aqilah sedar di mata Tengku Ryan Ameer begitu membara api kebenciaan terhadap dirinya.


Tengku Hashim, bapa saudara Tengku Aqilah amat menyanyangi gadis malang ini. Manusia hanya mampu merancang namun perancangan Yang Maha Esa lebih hebat dari segalanya. Sebelum menghembuskan nafas yang terakhir Tengku Hashim telah membuat satu wasiat yang telah mengubah segala-galanya. Apakah wasiat beliau itu? Mampukah Tengku Aqilah mengapai kebahagiaan dalam hidupnya? Mampukah Tengku Aqilah terus menagih kasih dari bapanya? Begitu utuhkah api kebencian Tengku Ryan Ameer pada Tengku Aqilah? Segalanya akan terjawab dalam novel setebal 816 mukasurat ini.

p/s: tgh tnggu reaksi FAZ..dia bru pnjam nvel LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU ni dari aku..
mge2 cpat la dia bce(ye la 2,dh la minah ni bdak BIO ,msti lg busy! enth bpe hri la dia bce nvel ni???hehehehe)

ini novel SITI ROSMIZAH yg pling latest buat mse skrg..
rmai org cakap best!
x sbar nk bce! :-)

No comments:

Post a Comment