Welcome To My Blog...

Friday, March 4, 2011

EXAM DAH HABIS!!!YEAH...

Akhrnya exam tmat jgk..:)
happynyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
blh la tlis blog..huhuhuhu
exam 3 ari je pn bknnye3 mnggu..hehehe

tp tkot pn ada jgk!!!
sbb lps ni result kluar!!!
adoi,mcm mne la result aku bagi thun 2011 ni???
mintak2 x de mtapljran yg gagal..
x snggp driku ini mnerimanya...

aku nk cite skit psal exam 3 ari je ni..
yes,mmg 3 ari JE!!!
tp rasa mcm 3 buln! (hiperbola btol ayt ni)
hri ptama aku ada exam sivik,bm,bi,kmia dgn agama islam..
ya allah,mse aku wat bm mmg klam kbut..
soaln byk tp mse 1 jam je..
tlisan aku pn dh tunggang langgang..:(
kimia plak bolh la..
sush jgk tp bkn sbb soaln 2 sush..
tp sbb aku byk x hfal formula!!!
bgos2..amalkn slalu ye Syu..
ckgu Fairuz ada tlong aku mse exam 2, dia bgi formula kt aku tp 1 je..(bkn aku minx ye tp ckgu yg bgi)
tq ckgu sbb bg formula 2 wlaupn sy ttp x dpt jwapn wlaupn dpt formula pcme dri ckgu..hehehehe
hampeh btol ada ank mrid mcm aku ni..
ari kdua plak aku ada exam fizik,addmath dan sejarah..
OMG!psal addmath 2 aku x tau la nk ckap mcm mne.huhuhuhu
gler pning kpala otak aku mse jwb krts adddmath..
byangkn lah,bru bkak krts soaln n then tgk soaln no 1..
kt stu pn dh stuck!!!
sejarah???aiyoh!!!
sush la!
pning2..tp ckgu Haryani pnye la baik hti!
dia tlong bg jwapan..
dia bce nota sejarah yg ada kt papan knyataan klas..
ckgu mmg tbaik! hehehe

ari ktiga aku ada lukisan kejuruteraan,pjk dan math..
perghhh,LK gler sush..
aku hntam je mse jwb paper LK 2..
npe la ckgu x dtg skolh???
klo ckgu ada, blh la sy tny jwapn kt ckgu..:)

alangkh bhagianye hdup klo smua mtpljran dpt A+!!! :-)

No comments:

Post a Comment