Welcome To My Blog...

Saturday, March 5, 2011

MERENTAS DESA SMK TAMAN MELATI (2011)

MERENTAS DESA adalh 1 aktviti yg sgt mmenatkn..:(
aku tlah buat rekod iaitu slama 4 thun bturut-trut x srtai merentas desa kt skolh aku..
merentas desa slama 4 thun btrut-trut ni aku hny dduk di skolh je..
aku hdir tp x lri..bgos kn..:)
sbb nye ialah aku ada asma..hehehe
btol aku ada asma,aku x tpu..
tp asma aku 2 x la truk sgt..sje je mlas nk srtai merentas desa..
yg plng best 2,merentas desa thn ni BENDAHARA klah!!!!
mmg mlu!
tp nk wat mcm mne kn...
dh x de rzeki..
Hani brjaya mndpt tmpt ke -13 mse merentas desa..
kira hbat la jgk 2..
tp mmg la sbb bdan dia 2 slim!
hahahaha
faz ngn durar plak??
mlas nk cite psal bdak dua org ni..
hehehehe
durar x lrat lari,faz yg kne tnggu dia..
FARRAH dgn KINAH lg truk!!!
dua2 x dtg skolh..
kjam btol diorg ni..
org lain pgi2 tpaksa bsenam ngn lari,diorg sdap je smbung tdo..
X ADIL!!!!huhuhuhu

POSING JGN X POSING..HEHEHE











yg aku x puas hti psal merentas desa ialh mngenai tdung..
skrg ni skolah dh wat praturn bru iai2 x blh pkai tdung yg ada mnik2 dan bunga2 kt hjung tdung..
mse PJK kt skolh,aku pkai tdung skolh..
tp x kn mse mrentas desa pn x blh pkai tdung 2..
aku x tau apa motif ckgu wat mcm 2..
ktorg cme blh pkai tdung htam ksong..x de mnik2 atau sulaman bunga2 kt hjung tdung 2..
tp aku mne ada tdung htam ksong..
dri skolah rndh aku pkai tdung yg ada mnik2 @ bnga2 kt hjung tdung..
tbe2 kt skolh mnengh x blh plak..



tudung mcm ni dh x bleh pkai kt skolh lg..tp msalahnye smua tdung kt rumh aku mcm ni..
x de 1 pn tudung kosong..
x psal2 kne bli tdung ksong 2..mmbzir je sdngkn byk lg tdung yg blh pkai..
ni la tdung ksong 2..x byk pn beza tdung ni ngn tdung kt ats 2..
ckgu je yg lbih2..

ckgu blh srh pljr naik ats pentas sbb pkai tdung yg ada mnik..
tp yg aku x puas hti 2 ,pompuan yg x pkai tdung ckgu buat bdoh je..
skurng2nye ktorg ni ttup aurt..
tp spe yg tayang FREE HAIR 2 blh tlpas mcm 2 je..
bkn ikt praturn smua pompuan kne pkai tdung kt skolh ke..
ckgu mmg x adil..
lbh pntingkn fesyen tdung dri kwajipn mnutup aurat..
plik2..

2 comments: