Welcome To My Blog...

Sunday, March 27, 2011

haloooooooo

dh lme x tlis blog..huhuhu
rnduuuuuuuuuuuuuuuuu
ready n go!!!
cite pda mnggu ni..
aku msok nasyid!(i2 pn nk bgtau..hehehehe)
second time msok nasyid di skolh mnengh..
huda yg ajak,aku pn join je la..
skurng-kurngnye ada jgk prtndingn yg aku msok utk wkil skolh..
aku ajk Hani dan Kinah..tp hampeh!!!
dua2 x nk..nk wat mcm mne kn ,x kn nk pksa kot..
diorg 2 dh tua bangka bknnye bdak kcik(tp bdan hani mmg mcm bdak kcik)
aku ni smpat lg dok sndir Hani 2..hehehehe
Hani jgn mrh tau..syg ko!!!

mnggu ni ada sukan tara..
mlas,mlas dan mlas..
dh la bndahara klah mse mrentas desa,nk dtg sukan tara pn mlas!
mlang btol bndahara dpt ahli mcm aku ni..huhuhu
dan tiba la pda hri skan tara 2,aku dan azhani brpakat x nk dtg..
hehehehe
redha je la klo bndahara klah thn ni..

mnggu ni ada dua org msok klas aku..
dua2 lari dri skolh asrama msok skolh lme blik..
hehehehe
x best ke dok asrama???
enth la,aku pn x pnh rse pngalaman 2..
dan dua org bdak ni dua2 lelaki!!!
btmbah lg kaum adam dlm klas aku..
byangkanlah perempuan ada 10 org..tp lelaki ada 17 org!!!
perghhh,gler rmai lelaki..

esk aku btugas kt pust smber..
tp x tau la ada ltihan nasyid atau x..
klo ada bgos la..aku x pyh btugas..
bkn mlas nk btgas ,tp esk ada ujian utk pngws pust smber platih..
mlas,mlas dan mlas..
hehehehehe


No comments:

Post a Comment