Welcome To My Blog...

Thursday, March 10, 2011

perkara yang melucukan pada mnggu ni..hehehe

selain dripda result kluar mnggu ni,ada byk lg bnda yg jdi kt skolh..
hehehehehehe
klo Hani dgn Kinah tau yg aku tlis psal ni msti diorg 'mengamuk'
hahahaha
nsib baik la dua2 bdak 2 x de blog...
bgos btol ada kwn mcm aku ni..

mse dpt krtas Kimia 2 mmg best gler la..
bru tau mcm2 ksalahan ktorg yg klakr..
antra plng sush ujian Kimia ialh wat eksperimen..
rmai x hfal procedure,apparatus dan data eksperimen MELTING OF NAPHTHALENE..
dripda 10 mrkah ,aku cme dpt 5 mrkh je..
huhuhuhu
dan lkisan plng cmel lg cute jtuh kpda Hanifah..


ni la bnda yg ktorg ptot lkis mse ujian 2..
ni bunsen burner..

tp msalahnye skrg Hanifah dia bkn nye lkis Bunsen burner tp dia lkis lilin..
masya-allah..enth spe ajr dia wat eksperimen gne lilin..
mnangs ckgu sains kte yg dlu2 2 tgk lkisan ko Hani..
hehehehe

ni tripod stand..
Hanifah x lkis bnda ni dlm lkisan dia..
smpai ckgu kmen Beaker dia 2 terapung ke??
ye la kn,dia lkis llin pas2 beaker ats llin ,tripod stand x de..
mcm mne plak 2???
hahahahaha

JGN MRAH YE HANI!!! :-)

ni plak psal kinah..
smpai hti kinah menganak tirikn aku..
hehehehe
td dia sruh aku tlis nme kt krtas utk kmpulan BI..
pas2 aku minx la pen kt dia..(mse 2 pensel box aku kt bwh mja)
ini kes mlas nk ambk pensel box a.k.a nk mnyushkn Kinah spya dia bg pen dia kt aku..
nk tau apa dia jwb??
"gne la pen ko"
ksarnye minah ni..wlaupn dia ckap mcm 2 je tp volume suara dia kuat btol..(tp kinah mmg mcm ni)
pas2 tbe2 dia bg krtas kt I.... blh plak dia ckap mcm ni
"i.....(x blh sbut nme ye)tlis nme kt krtas ni"
siap bg pen dia kt I.... lg 2..pas2 ckap volume suara slow gler..
smpai ati ko kinah..
dgn aku pnye la kasar tp ngn I.... pnye la lembut lg ayu..
mntang2 la dia skandal kedua ko kn..
spe la aku ni kn..:p
hahahahahaha

No comments:

Post a Comment