Welcome To My Blog...

Monday, April 18, 2011

susah ke nk jmpe lelaki yg baik sekarang ni???

aku tlis bnda ni bknnye sbb dh kemaruk nk bcnta ye..
hrap mklum..just nk share je..huhuhu
td mse kelas pj ktorg bljr tjuk PEMAKANAN.. n then tbe2 lari tjuk..
tjuknya ialah LELAKI..jauh btol dgn tjuk sbnr..
mcm2 ckgu cite kt ktorg psal lelaki ni..
klas pj so dlm klas pompuan je yg ada..
nme pn pompuan kn,sah2 la excited gler dgr cite ckgu psal lelaki ni..hehehe
tp mmg sush nk jmpe laki yg baik skrg ni..
semua hampeh!
smua x blh diprcayai..
tp x smua la..hnya segelintir shja..
n then cikgu ckap klo husband kte 2 lg pndek dri kte ,murh rzeki!!!hahahaha
tp aku x nk..aku nk lelaki yg lg tnggi dri aku..
aku ske pkai ksut tnggi so klo lelaki 2 pndek dri aku @ sme tnggi dgn aku sah2 la dia jdi pndek klo aku pkai ksut tnggi..hehehehe
klakar sgt mse ckgu brcerita 2 tp ada trselit pngajaran jgk..
the conclusion is semuanye wangi dan elok mse brcinta lpas kwin bru tbongkar sgala-galanya..(bak kata cikgu bkn aku,hehehe)

ni psal teacher plak..:(
ari ni dia minx fail..dia nk tnda..
aku ngn Hani relaks je la sbb ktorg dh lme hntar..
ktorg pljar yg ptama htr fail 2..
baik kn ktorg????hehehehe
n then tbe2 td teacher tny mne fail aku dgn Hani..
dlm kpala otak aku "teacher ni buat lwak ke???bolh plak dia tny soaln yg mrepek"
pas2 ktorg ckap la yg ktorg dh htr fail 2..n then blh dia ckap fail ktorg x de dgn dia..
bkn fail aku dgn Hani je tp fail Huda skali..
OMG!!!teacher hilngkn fail ktorg!!!!!
oh tidak!!!why teacher???why u do this to us???
pnye lme dh ktorg hntr fail 2 n then ari ni blh tny kt mne fail ktorg..
aku dh x trkata..lidah mnjadi kelu..mcm2 dlm kpala otak..
nota dlm 2 byk gler!!!
mnggu dpn aku dh exam!!!
nota x de,aku nk bce apa???
ni MID TERM EXAM la..x blh main2..
mak bpak ambk report card nnt..
x kn la aku nk buat smula smua nota dlm fail 2???
mmg confirm aku hilang waras lpas ni..dh la,skrg busy dgn kawad,nasyid dan mcm2 lg..
ble nk buat smula nota2 2???
byk sgt notanye..pas2 nk bli fail lg..
smuanya mmrlukan duit,masa dan tenaga..
OH NO!!!!!!!!!!!!!
serabutnya kpala otak aku ni...sabor je la syu oi...
tp mmg slama ni aku ada firasat yg x elok psal fail ksygn aku 2..
mklum la,dh lme htr fail 2 tp teacher x pulng2 kn lg..
x sngka plak firasat aku 2 tepat dan bnar sma skali..
sdihnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
someone,pjuk la aku...huhuhuhuhuhu
cian aku...:(





No comments:

Post a Comment