Welcome To My Blog...

Tuesday, August 23, 2011

BICARA HATI TERBAIK!


baru2 ni aku dh khatam 1 novel!!!(blan2 puasa ni spatutnya khatam 
al quran tp aku ni trbalik plak! ish ish ish)
nvel ni aku pnjam dri durar..
and sorry to say la durar ye,nvel ko ni mmg daif gler la!
hahahahahahahaha
mklum la,bku lme kan????
cover bku 2 mcm nk tcabut dh!
mmg ksian gler tgk nvel ko !
disebabkan ke'daif'an nvel durar ni,mmg mse mle2 aku bce rse mcm boring je..
msok m/s 100 tu bru aku bersemangat nk bce sbb jlan cerita 2 mkin best..
cite ni ada kelakar , sedih dan mcm2 lg..
 mse part sdih 2 mmg aku rse sebak sgt!(tp x smpai thap mnangis lg la,hehehehe) 

...BICARA HATI...
...DAMYA HANNA...
Bukan aku pinta untuk jatuh cinta.Mungkin satu ketentuan bahawa kita memang telah dijodohkan .Aku takut kehilangan teman yang aku sayang dan kehadiran kau memang tepat pada masanya.

Aku tidak pasti sebenarnya! Adakah wajar tindakan kita dalam mencipta ikatan yang tidak pernah aku fikirkan selama ini?

Tanpa kasih sayang seperti pasangan lain,kau dan aku bersatu! Jangka waktu yang kita ambil untuk menyempurnakan ikatan ini akhirnya telah menghanyutkan kita dengan perasaan sayang anugerah TUHAN.Aku berjaya menempatkan perasaan dalam jiwamu dan kau telah mencuri hatiku ini tanpa aku sedar.

Tetapi,mengapa mesti kita berjauhan hanya kerana sedikit rintangan yang datang dalam kehidupan kita?
Mengapa harus kau dan aku menjadi mangsa perpisahan ini seandainya kita perlu memendam kerinduan yang amat membebankan ?Jadi....janganlah kau meninggalkan aku bersama-sama kerinduan yang hanya akan menjadi milikmu.

Pulanglah! Kerana hanya kau yang kurindu...

No comments:

Post a Comment