Welcome To My Blog...

Thursday, August 4, 2011

HANIFAH!!!!!!!!

 COMELNYEEEE BDAK KT ATAS NI!!! :)

Ya allah,sabar je la aku dgn bdak kcik ni(sme umr tp bdan dia 2 krus kring+kecik!)
mcm2 prngai dia ni buat..
nme je form4 sme dgn aku tp dh mcm adik aku je!
mcm2 krenah dia aku nk lyan..
yg plng pnting minah x boleh smpan rhsia lngsng..
aku ni ada la ske kt sseorg 2 dan tlah blaku bberapa pristiwa dan dia tau spe si 'dia' 2..
OMG!!!
mle2  yg tau kinah,pas2 dia..
skrg ni Huda dgn Farrah plak..
adoyai,mmg mlu gler!!!
dh la dlu kecik ni tny soaln merapu  ble dia dpt tau spe si 'dia' 2..
blh plak dia tny 'ko ske dia sbab mke dia ala2 HINDUSTAN ke??'
smpai skrg aku x bleh lpe soalan dia yg  trcpai dek akal aku..
lpas2 dfikir kan blik mmg mke si 'dia' 2 ala2 HINDUSTAN la jgk..
hahahahahaha
mulut ko kn mmg x de insurans..
mlu aku dgn Huda tau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kinah 2 pn 2x5..
sme je dgn si Nipah 2..
x pe2,ada ubi ada batas,
ada hari aku BALAS!!!!!!
eeeeeee,geram+malu!
aku tau la ko dh la admirer MR.K kn???
esk jgk aku msok mminang MR.K untuk ko!!!
ko dgn MR.K 2 ssuai sgt la..
sorg kcik sorg comel..
lgpun dia blh protect ko,mklum la dia kn gagah prkasa..
hahahahahahahahaha
klo x nk MR.K pn x pe..
EX-BAG ko blh jgk..cme dia ni kering mcm ko jgk..
so plih la antara MR.K @ EX-BAG ko..
pas2 aku tlong ko pinang diorg utk ko..
hahahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment