Saturday, February 5, 2011

BuDaK cOmEl TaPi SoMbOnG


Ari ni aku nk cite psal Budak Comel Tapi Sombong..Dan tak lain tak bukan org yg aku mksudkan itu ialh Dania..Pada spe yg tak kenal Dania tu silalah rujuk gmbar dia di atas..
Etah apa problem la Dania ni,asyik menangis je..mse tdo mnangis,mkan menangis,dukung pn mnangis jgk..sbar je la dgn bdak sorang ni...
Ari ni aku melawat dia kat rumah mak long aku..mse aku datang,elok2 je dia kluar dri lif..ewah2,bjaln ye Dania..dgn pnuh ikhlas ,aku pun bagi snyuman aku yg TERMANIS khas untk dia..
Nk tau apa reaksi dia???ada ke ptot dia mnangis!mmg x ptot..smpai hti Dania kn wat kak Syuhada mcm ni..:(
Tngok snyuman aku pn dia dh nangs,aku dkung dia lgi kuat  dia mnangs!
bkn dgn aku sorang je dia mcm 2 tp dgn smua org!
MMG SOMBONG!!!
Dia cme akn diam klo dgn mak & kkak dia..itupn kdang2 ngn diorg pn dia x bhnti-hnti mnangs..
sbar je la..


smua org dh pnat dgr suara 'lunak' dia ni..tp yg plik 2, klo lelaki yg dkung dia blh plak dia snyap..gtal btol adk spupu aku ni..ish2..
citi pnye cite psal 'kegtallan' Dania ni,tbe2 mak cik aku ckap dlu ada sorg jgk yg mcm Dania ni..
aku pn dgn excitednye nk tau spe la yg sme 'spesies' ngn Dania 2..
rpe2nye aku la bdak 2!
baik pnye!
masya-allah,gtal jgk aku mse kcik2 dlu..
mak aku pn ada cite mse aku kcik2 dlu aku pnah tny soaln yg bkn mcm bdak 5 thn tny..
nk tau apa soaln 2???cite dia mcm ni..
11 thn dlu mak aku nmpak aku trmenung kt pintu lalu mak aku pn mndekati aku yg sdng trmenung 2..
n then,tbe2 aq tny kt mak aku "mak,agk2nya akak khwin ngn spe ek nnti??"
ambk ko!!!
bdak 5 thn dh pndai tny soaln 2..dan budak itu adalh aku!!!mcm x pcaya je..
hehehehe

ni gara2 Dania la ni..smua rhsia kak Syuhada tbongkr..tp lme2 Dania ni nk jgk la kt aku..
x la mcm mle2 dlu,asyk mnangs je..


NI GAMBR2 YG AKU SMPAT TNGKAP MSE DANIA MNANGIS..

klo dgr suara dia mse ni,bingit gler..

Dania tngah mrayu..ksian dia!kkak dia pnye keje la ni..

gmbr Dania mnangs dri jrak dkat..

sdh je mke dia..


NI PLAK MKE COMEL DANIA

tembamnye..

bulatnye mta..

wah,nmpak ktiak Dania..hehehe

sdapnye keropok 2..

mkan dduk la Dania..

sombong2 pn ttp cmel..:)


THE END...

No comments:

Post a Comment