Welcome To My Blog...

Friday, February 25, 2011

Minggu depan ada peperiksaan!!!!


skejap je dh nk msok blan 3..
huhuhuhuh..
dh nk msok blan 3 ni brmakna peperiksaan bkal tiba..
fuhhh,tkotnye...
fizik,kimia,lukisan kejuruteraan,addmath..
ya Allah,byknye..2 blm msok mtapljrn teras lg...
perghh,aku kne perah otak gler2 pnye thn ni..
insya-Allah,thn dpn otak aku trus mletup!
'terbabom!'bunyi otak aku mletup..mcm plik je bnyi ni..hehehehe
adushhh,mcm mne ni???
someone can help me???
huhuhuhuhuhuhuhuhu

yeah!ini la mtaplajran yg plng aku risau!!!!
sush nye nk fham apa yg ckgu ajr..
ckgu ajar kt dlm mkmal mcm syok sndri je..
aku pnye la pning nk fham apa yg ckgu ajr 2..
klo ckgu ckap msti mcm mnjerit..
mlang la spe yg tgh dok kt tepi ckgu mse 2..
aku pnah kne skali,nk tny ckgu soalan..
n then tbe2 ckgu mrh bdak laki kt blakang mkmal..
perghhh,gler nyaring suara ckgu..bgegar gegendang tlinga aku ni..
hehehehehe..nsib2..

Kimia ni aku boleh pick up lg..insya-Allah,blh kot jwb mse peperiksaan nnti(blh plak ada kot2,hehehe)
tp aku fham jgk la apa yg ckgu ajar..
cara ckgu fairuz ajr mmg best..
tp 1 je perangai ckgu ni,ckgu ske tkar nme org..
mle2 dlu mse cikgu x ingt nme aku ,cikgu pnggl aku kkak akashah sbb dlu dia ajr adk aku ..
huhuhuhu..tp  skrg alhamdulillah ,dia dh ingt nme aku..
tp nme org lain hncur dibuatnye..hahahaha
nme Johan tp dh ditransformasi kn mnjdi Johan Kasturi..
x ke plik 2..ksian Johan..huhuhu
Hanifah plak jd Hanafiah..nsib baik bkn Khanafiah sbb stahu aku 2 nme ayh Khazrina..ishk2..
Farid jd Affendi..
Imran Akmal jd Imran Ajmain..hahaha
Kamarul Ikram jd Kamarul Zaman..
Shafi plak ckgu pnggl dia Koperasi boy sbb dia pngawas koperasi..hehehehe
mcm2 la cikgu ni..:)

ha,smpai la ke Lukisan Kejuruteraan ..mtaplajran ni ok la jgk..kne byk buat ltihan bru fham btol2..
ckgu yg ajr LK ialh ckgu Zaida..huhuhu
mmg best klo ckgu Zaida ajr..
dia cool and sempoi gler!
ckgu trget ktorg mngkn dpt C @ D je mse UK1 ni..
cikgu mmg mematahkn smangt aku yg bkobar-kobar utk dpt A+ bg mtapljrn  ENGINEERING DRAWING mse UK1 ni..
Tp ckgu kta sbb mtaplajran ni bru bg ktorg so mmg agk sush skit pda prmulaannya..


ini la mtaplajran yg ske wat aku mngeluarkn airmata..
bkn sbb sdh ye tp mngantok!
klo aku x mnguap lbh spuluh kli mse addmath mmg x sah..
pning gler la addmath ni..
adoyai,mcm mne la nk jwb paper addmath ni nnti..
scary gler..
ckgu kta ckgu x kish klo ktorg ggal tp pstikn bkn tlur ayam..
mksdnya klo ggal pn msti ada mrkh..jgn ggal dan mrkah ksong..
cikgu pn mcm x ykin ngn ktorg je..
hahahahahaha

aku pn dh pnat mmbebel psal peperiksaan ni..SEKIAN...

No comments:

Post a Comment