Welcome To My Blog...

Wednesday, February 16, 2011

mataplajran yg plng boring 2011 dmenangi oleh mtapljrn SEJARAH!!!!

mtapljrn sejarah sgt mmbosankn dan mengantokkan..
atau wktu sejarah ni ala2 BEDTIME STORY gitu..
Entah knapa thun ni aku rse sejarah sgt mmbosankn..
mcm nk tdo je stiap kli wktu sejarah ni..
tp mmg x blh tdo sbb bru nk lelapkn mta ,akn kdengran la nme kte dipnggl utk mnjwb soaln ckgu Rohana..
ckgu ni tau2 je org tgh ngantok mse 2..klo dibiarkn mmg sah dh diulit dgn mmpi2 yg indh..
hehehehe
tp sejarah skrg ni dh jd mtapljrn yg wjib llus dlm SPM..
adussshhh..sbnrnya 1 apa pn x msok dlm kpala otak aku ni mse ckgu mngajar..
huhuhuhu
bgos2,diprsilakn untk mncontohi sikap ni ye..
'btuah' btol ckgu ada ank mrid mcm aku ni..
nota pnye la byk kne wat..
klo ckgu bce nota gler laju..
berpluh jgk ar nk kjar apa yg ckgu ckap..
tlisan aku mse wat nota sejarah ni x pyh ckap la,mmg mcm tlisan doktor!!!
hbat x aku???
bkn snang nk jd ala2 doktor 2...
ckgu Rohana sbnrnya ajr form6 tp ckgu sejarah aku aku pnjang cti so dia gnti..
mmg dia lyan ktorg mcm form6..
lju btol mse dia bce nota 2 ,aku pn tpaksa kjar je la apa pkataan yg ckgu ckap yg gler2 express 2....
tp 1 je yg aku ske psal sejarah ni..
iai2 klo kne wat ltihan ckgu msti bg jwapan!
sayang cikgu..
hahahaha

 nsib2..tp nk wat mcm mne kn,REDHA JE LA....hehehehe

No comments:

Post a Comment