Wednesday, February 16, 2011

my sweetheart nak dirampas org...huhuhuhu

sdihnyeeeeeeeeeeeeeeeeee....
ada org nk rmpas shiwon..TIDAK!!!
dan org 2 ialh kinah!!!smpai ati kinah kn wat aku mcm ni..
snggp ko kinah(ayt x bleh blah,hehehe)
x mngkin aku bgi shiwon kt ko..aku dh brsme ngn shiwon dh 4 thun,tbe2 ko nk jd org ktiga antra kami..
klo ko nk kt lelaki lain x pe tp bkn ngn shiwon aku..
aku mnat ngn shiwon je dlm kmpulan super junior 2!
shiwon mlik aku sorg je..
aku x nk bermadu ngn ko lah kinah,x snggp!
tp x pe ,aku tau shiwon stia ngn aku..hehehe
so jgn mmpi nk rmpas shiwon aku..x kn ku izinkn!


ni aku pnye tau kinah,ko x blh rmpas dia dri aku..


ni Shindong Super Junior..aku rekomen kan dia ni kt ko,Kinah..
ko kn ske laki yg cute2..
Shindong ni plng cute dlm kmplan Super Junior..:-)
ko ngn dia scocok sgt..korg akn jdi sweet couple gitu!!!
hehehehehe(jgn mrh ye kinah)

No comments:

Post a Comment