Welcome To My Blog...

Sunday, February 27, 2011

Irwansyah dah kahwin!!!

dh lme x dgr cite psal Irwansyah..
tbe2 dpat tau dia dh kwin..huhuhu
Irwansyah telah bernikah dgn Zaskia Sungkar pada 15 Januari 2011 di Masjid Al Bina Senayan, Jakarta..
tp bru skrg aku tau..ish3
 mnggu lps,aku dgn Hani,Faz ngn Durar g Carrefour nk bli mkanan..
pas2 ktorg gi la kt bhagian mjalah...
apa lg??ktorg pn belek2 mjalh kt s2..ini mmg aktviti WAJIB ktorg klo g mne2..
slagi x de apa2 tlisan yg mnyatakn DILRANG MMBACA MJALH SBLM BELI,
ktorg blasah je bce mjalah kt s2..
pkerja kt s2 pn wat bdoh je tgk ktorg..hehehehehe
kt s2 la aku nmpk artikel Irwansyah dh kwin..
blik rumh trus search google,mmg btol Irwansyah dh kwin!
aku x la fanatik sgt dgn irwansyah 2 tp mnat la jgk..
lagi2 mse lagu PENCINTA WANITA tgh hot dlu kn..

sebelum ini,Irwansyah pernah bercinta dgn penyanyi dan pelakon Acha Septriasa..
and diorg ni mmg sweet couple!
tp jodoh x pnjng,akhrnya ptus cnta..
last2 ,irwansyah ni kahwin ngn org lain..
acha pn aku dh lme x dgr cite psal dia..


Kisah percintaan Irwansyah & Zaskia bermula pada Mei 2010 selepas kecewa bercinta dengan Acha Septriasa. Tidak menunggu lama, Irwansyah melamar Zaskia pada 8 Disember 2010 dan melangsungkan perkahwinan sebulan kemudian.
Pasangan ini memilih utk mengerjakan umrah ke Mekah sekaligus 
memilihnya sebagai destinasi bulan madu..
x sngka aku ,dh jdi suami org Irwansyah ni..
tp bgos la kn,dia mndirikan msjid..

ni la isteri Irwansyah..
nme dia Zaskia Sungkar..
aku x knal pn dgn dia ni..
adk dia aku knal la jgk sbb adk dia plakon..
dan ada bberapa drama lkonan adk dia ditygkn di Malaysia..
tp dgr cite,dia ni pnyanyi dan plakon di Indonesia..

sweet jgk diorg ni..hope rumah tngga diorg bkekalan hnga ke akhr hyat..
insya-Allah..:)

NI GMBAR2 PERKAHWINAN IRWANSYAH...





sekian..........

No comments:

Post a Comment